Indholdsfortegnelse
Artikler: Tema sektion
Hvad uddannes pædagoger til – og hvordan?
Redaktionelt
Pædagoguddannelsen mellem kultur, styring og pædagogik
Jan Jaap Rothuizen & Line Togsverd
25 års brok
– i krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
Jan Thorhauge Frederiksen & Nadia Fenger
Kommende pædagogers mestringer af pædagogfaglig identitet
Martin Petersen
Professionsidentitet i bevægelse
Kristian Fahnøe Munksgaard, Christina Haandbæk Schmidt & Thomas Skovgaard
Det dubbla kompetenskravet
En studie av lärarstudenters utveckling av kompetenser inom en ny lärarutbildning
Emilia Berglund, Karin Lager, Jennifer Lundquist & Jan Gustafsson Nyckel
Artikler: Uden for tema sektion
Digitale teknologiers kulturkraft i daginstitutionen
– Børn og pædagogers teknologiforståelse
Vibeke Schrøder
Kunder der har købt dette produkt har også købt

