2023 - 2 Pædagogik & Forskningsmetoder
Indholdsfortegnelse
Pædagogik og forskningsmetoder
Redaktionelt
Mellem nærhed og distance i participatorisk praksisforskning
– metodologiske refleksioner over fælles vidensproduktion med brugere
Liesanth Yde Nirmalarajan
Når inkluderende forskning ekskluderer
Gitte Lyng Rasmussen
Feltvandringer
– mellem hjælp og videnskab
Charlotte Vange Løvstad & Lotte Junker Harbo
Kortlægninger med børn
– om empirisk at indfange udviklinger i børns skoleliv over tid
Lærke Testmann
Udvikling af pædagogens praksis ved brug af Change Laboratory som metode
Camilla Finsterbach Kaup & Susanne Dau
Plantegningsinterviews
– undersøgelse af uddannelsesarkitekturs betydninger for studieliv
Helene Falkenberg & Unni Lind
Vi skaber noget kaos
– pædagogisk legepraksis i skolen som et spørgsmål om børns frihedsoplevelser og pædagogers faglighed Hanne Hede Jørgensen
.png)