Årg. 2. Nr. 2. 2017
Tema: Didaktiske opmærksomhedsfelter
Nanna Sofie Duchêne
Forord
Birgitte Lund Nielsen, Jens Hansen Lund og Lisbeth Lunde Frederiksen
Kompetenceløft i undervisningsfagene
– sætter det sig spor i skolens praksis?
Petra Daryai-Hansen og Birgit Henriksen
Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling
– en ny efteruddannelsesmodel
Karen Annette Paaske, Lisbeth Lunde Frederiksen og Dorthe Busk Mølgaard
En metasyntese af vejledning i læreruddannelser i Norden
Henrik Taarsted Jørgensen og Jens Troelsen
Implementering af motion og bevægelse i skolen
– et review af hæmmende og fremmende faktorer set i et lærerperspektiv
Ayoe Quist Henkel
Konturer af en intermedial litteraturdidaktik i Fælles Mål og i danskundervisningen
128 sider
.png)