Nr. 2, 2017: Didaktiske opmærksomhedsfelter

200,00 DKK


Ingen bedømmelse

stk.

Årg. 2. Nr. 2. 2017

Tema: Didaktiske opmærksomhedsfelter

 

Nanna Sofie Duchêne
Forord

 

Birgitte Lund Nielsen, Jens Hansen Lund og Lisbeth Lunde Frederiksen
Kompetenceløft i undervisningsfagene
– sætter det sig spor i skolens praksis?

 

Petra Daryai-Hansen og Birgit Henriksen
Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling
– en ny efteruddannelsesmodel

 

Karen Annette Paaske, Lisbeth Lunde Frederiksen og Dorthe Busk Mølgaard
En metasyntese af vejledning i læreruddannelser i Norden

 

Henrik Taarsted Jørgensen og Jens Troelsen
Implementering af motion og bevægelse i skolen
– et review af hæmmende og fremmende faktorer set i et lærerperspektiv

 

Ayoe Quist Henkel
Konturer af en intermedial litteraturdidaktik i Fælles Mål og i danskundervisningen

 


 

128 sider