2017, nr. 1 – Professionsviden og uddannelsesviden

150,00 DKK

Ingen bedømmelse
stk.

Tab af autoritet: Når pædagogik bliver forvaltning
Af Anders ”Nold” Petersen

Studerendes perspektiv på uddannelses­forløb med fokus på eksistentiel og fænomenologisk opmærksomhed
Af Hanne Laursen og Isabell Friis Madsen

Pædagog­studerende skaber professionsviden: Sådan kan der ­arbejdes med førstepersons­perspektiver i praksis
Af Nadia Norling Klarsgaard, Trine Høgh og Jesper Dam Larsen

Da de ikke-stolte blev stolte: Om udviklingshæmmedes stoltheder
Af Mikkel Vinding og Michael Vinding Clausen

Voksen­handicapfeltet som en væsentlig del af et social­pædagogisk felt? Har feltet plads nok i tidsskriftet?
Af Britta Nørgaard

En fælles faglig forståelse: En nødvendighed i pædagogisk arbejde
Af Kristian Andersen

Pædagogers profession og uddannelse: Sammenlægninger, modsætninger
Af Karsten Tuft

På sporet efter den tabte socialpædagogik
Af Søren Hegstrup


80 sider